Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Regulamin
§1
Akceptacja regulaminu odbywa się poprzez rozpoczęcie korzystania z działu.
§2
Dział ten służy jedynie do składania apelacji od kar nałożonych na serwerach należących do PSSR oraz na witrynie pssrmta.oxn.pl
§3
Każda apelacja napisana w dziale musi być zgodna z wzorem odpowiednim dla danego jej rodzaju.
§4
W apelacji może wypowiadać się tylko osoba apelująca, członkowie ekipy upoważnieni do rozpatrywania danej apelacji oraz osoby trzecie wcześniej przez nich (członków ekipy) upoważnione.
§5
Każda apelacja powinna być napisana w sposób oficjalny z zachowaniem zasad kultury, należy unikać błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i składniowych.
(W przypadku problemów z poprawnym pisaniem zalecamy korzystanie z serwisów internetowych jak ortograf.pl)
§6
Apelujący ma obowiązek po wypowiedzi członka ekipy odnieść się do niej w przeciągu 72 godzin, wyjątkiem jest oczekiwanie na czynność ze strony administracji.
§7
Osoba apelująca ma za zadanie podać wszelkie możliwe informacje dotyczące kary oraz będące z nią powiązane.
§8
Apelujący powinien w odpowiedni i logiczny sposób uargumentować swoją prośbę o zdjęcie kary.
§9
Apelację powinno się składać jedynie kiedy apelujący zdaje sobie sprawę z popełnionego błędu lub gdy posiada odpowiednie argumenty na których opiera swoją niewinność.
§10
Zakazuje się pisania zbędnych postów służących do odświeżenia i podbijania tematu.
§11
Zakazuje się kierowania jakichkolwiek wiadomości z wszelkiego rodzaju prośbami o jej rozpatrzenie do osób upoważnionych je rozpatrywać.
§12
Zabrania się pisania apelacji przez osobę inną niż apelująca, wyjątkiem są prośby o zdjęcie kary na forum, lecz w tym przypadku twórca wątku ponosi pełną odpowiedzialność za treść w nim się znajdującą.
§13
W przypadku korzystania z wyjątku opisanym w §12 na końcu tematu należy dodać (Wklejone) oraz zamieścić o tym informacje w treści wątku.
§14
Każda osoba apelująca ma prawo do złożenia maksymalnie 3 wniosków do jednej kary, wyjątkiem jest zezwolenie na napisanie kolejnej apelacji przez Administratora w poprzedniej apelacji.
§15
Zakazuje wszelkich prób mających na celu zmylenie osób rozpatrujących apelacje bądź naginania w niej prawdy.
§16
Twórca regulaminu zastrzega sobie prawa do wprowadzenia w nim zmian w każdej chwili a gracz powinien się do nich dostosować.
§17
Wszelkie naginanie bądź łamanie regulaminu wiąże się z odrzuceniem apelacji oraz przedłużeniem kary, a w szczególnych przypadkach konsekwencjami od tych na forum aż po te na serwerze.
Wzór:
Login: <Tutaj podaj dokładny login z serwera - z uwzględnieniem dużych i małych znaków>
Serial: <Tutaj podaj swój dokładny serial na którym otrzymałeś bana>
Powód: <Tutaj podaj dokładny powód z jakim otrzymałeś bana>
Nick osoby nakładającej bana: <Tutaj podaj nick osoby od której otrzymałeś bana>
Data otrzymania bana: <Tutaj podaj dokładną datę otrzymania bana>
Długość bana: <Tutaj podaj długość bana lub datę jego końca>
Opis sytuacji: <Tutaj podaj dokładny opis całej sytuacji>
Coś od siebie: <Tutaj musisz napisać coś od siebie odnośnie danego bana, możesz uwzględnić argumenty przemawiające za twoją niewinnością>
Odnośniki do poprzednich apelacji: <Jeżeli pisałeś wcześniej apelacje od tej kary, umieść tutaj wszystkie linki do tych wniosków>
Offline
Strony: 1